
Potivit legislației în vigoare, în cazul achizițiilor de produse prin magazinul online, CLIENTUL are dreptul să notifice în scris FaraEgal că renunță la produsele cumpărate, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt, conform legii, în sarcina CLIENTULUI.
Returul produselor
Ai posibilitatea de a returna un produs în termen de 14 zile de la dată primirii.
Te rugăm să ne trimiți produsul, însoțit de acest formular de retur completat.
Adresa este: Strada Barboși, nr.53, Bloc A2, AP.4, Sc.1, Galați
Coletul trebuie să-l expediezi printr-o firmă de curierat (nu prin postă) și să achiți livrarea până la adresa menționată mai sus.
Atenție: retururile trimise cu plată ramburs nu vor fi acceptate, astfel coletul se va întoarce la dvs.
Termenul de restituire a banilor este de cel mult 15 zile din ziua în care ajunge coletul la noi.
Vrem doar ce e mai bun pentru ține, tocmai de aceea suntem aici să te ascultăm. Alege care este cea mai potrivită variantă pentru ține. În cazul unei reclamații, putem fie să-ți rambursăm suma achitată, fie să-ți trimitem un produs nou.
Trimite-ne un email în cel mult 48 de ore de la primirea produsului la adresa de email: contact@faraegal.ro care să conțină
• numărul comenzii care conține produsul reclamat;
• denumirea produsului în cauză;
• motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.);
• trimite-ne una sau mai multe fotografii cu produsul deteriorat (sau un video, în cazul produselor care nu funcționează) și cu pachetul în care a venit acesta;
• în cazul în care o parte a produsului lipsește, încercuiește-o în schița de asamblare din manualul de instrucțiuni;
Așteaptă răspunsul nostru cu privire la soluționarea reclamației, acesta nu va întârzia mai mult de 48 de ore.
Un retur trebuie să conțină:
• produsul returnat;
• formularul de retur completat;
• umplutură care să asigure faptul că produsul nu va fi afectat pe toată durata livrării (folie de spumă, folie cu bule, pungi umplute cu aer, ziare, etc).
Împachetează-l cu grijă în ambalajul original. Este important că acesta să nu se deterioreze pe timpul livrării. CLIENTUL are obligația să asigure returul produselor în siguranță și să evite orice deteriorări ale acestora folosind ambalajul original. În cazul în care nu dispui de alte materiale, poți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosești folie cu bule sau folie de spumă. Include în pachet formularul completat. Sigilează bine pachetul!
CLIENTUL nu a notificat FaraEgal cu privire la intenția de a returna produsele, în termenul de 14 zile de la dată recepționării produselor
Produsele au fost desigilate de consumator și din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă nu pot fi refolosite (perne, pilote, lenjerie de pat, saltele, etc).
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă: ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, pete, componente sau accesorii lipsă sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către CLIENT, FaraEgal are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului(taxa pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse, de către reprezentanții noștri.
Produse ale căror defecte sunt constatate după o perioada de timp mai mare decât termenul de returnare de 14 zile calendaristice, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile din certificatul de garanție al produselor.
Ne poți scrie oricand la adresa de email: contact@faraegal.ro